PasientSky

Bergen Øyelegesenter har valgt PasientSky som digital kommunikasjonsplatform for våre pasienter.
Vi tilbyr fornyelse av resept og endring av time gjennom PasientSky.
For din sikkerhet må du logge på med BankID gjennom PasientSky sin egen nettside eller mobil-app for å kommunisere med oss digitalt.

Viktig informasjon før bruk av PasientSky

Vi holder sommerstengt sammenhengende i 4 uker i sommer, derfor vil kommunikasjon via PasientSky i denne perioden ikke være aktiv. Du vil finne Bergen Øyelegesenter i PasientSky sin database, men du vil ikke kunne sende oss forespørsler om resepter eller endring av time.

Tjenesten stenges fra Fredag 5. juli kl 12:00.

Det er i hovedsak to saker du kan benytte PasientSky til når du kontakter oss.

  1. Be om fornyelse av resept på faste medisiner/øyedråper du får foreskrevet at din øyelege.
  2. Be om at vi endrer timen du allerede har fått tildelt

Etter innlogging via knappen under klikker du "Start Helsehjelp" oppe til høyre. Søk opp Bergen Øyelegesenter og velg "Fornyelse av resept fra legen" eller "Annen henvendelse" for spørsmål om endring av time.
For alle andre henvendelser ber vi om at du ringer oss.